fredag till lördag.

Igår, åkte hem till Valla och fixade lite och packade till hemfärden idag :)
Jag och Erik åkte hem till Emelie och kollade på film med henne och Daniel.
Trodde verkligen att filmen skulle suga för att de va " vilda västen " film typ ;)
HAHAHA!

Faktiskt tyckte jag att den var riktigt bra, för att vara en sån film alltså :)
Sen så va ju MEGAN FOX med i filmen :)
Bara jag som tycker att hon har ett riktigt fin look ? :D
MENAR ATT HON ÄR JU HUR SNYGG SOM HELST!

 

 

Ajja, åkte hem till föllinge idag :)

Fick skjuts av Tony Crossler :) TACK TACK!

Idag ska jag fixa Linda Swanesjöös hår :) Spännande. Sedan hoppas vi på att de ska hända ngt.

 

Peace and love, Anja.

Kommentarer
Postat av: simone

ursnygg tjej :d

2010-10-09 @ 18:19:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0