tidsfördriv innan bussen går. :)

(Lista 1) Mat, typ..?

Vad äter jag mest? Mjölk å special K FULLKORN! :D
Vad dricker jag helst på morgonen? juice eller vatten
Favorit kaka? hm, kramforskaka.
Donken eller pizza? inget av de ...
Har jag någongång ätit tills jag spyr? ne tror jag inte.
Ätit ostron någon gång? nje, men vill! :D 
Cola eller Julmust? Julmust

 

 

#2! Ute..?

Tunnelbana eller taxi? Vilket åker jag mest? taxi, finns ingen tunnelbana i lilla Östersund inte ;)
Ut och äta eller gå på fest..? BÅDA!
Favorit drink? /Dricka? GROGG! :D 



#3! Intimt..? Förhållande..?

Är jag kär just nu? Men att jag är!  ;D <3<3
Har jag pojkvän? japp! :D 
När blev vi tillsammans? 5 sep 2010
Har ni haft sex? joru!
Hur ofta? OFTA!!!!!
Hur många har du haft sex med? Hm, bra fråga! De tänker jag inte svara på ;)
När hade ni sex för första gången? typ första veckan ?

 

#4! Övrigt..?

Diamanter eller pärlor? Säger inte nej till något!
Senaste filmen jag såg på bio? Eclipse
Kan jag sjunga? Upp till folket
Favorit-TV- program? CSI
Favoritchips? Owls eller va dom heter, sourcream
Favoritbil? Douge ;) Eller ngn annan snygg bil :D 



Vilka är mina favoritkläder? ehm, en t-shirt och mina svarta jeans :)
Är du en morronmänniska eller nattuggla? båda!
Hur många tatueringar har du? en.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kan sjunga.

2010-11-09 @ 19:47:47
URL: http://blomberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0