lunch med Linda awsome Swanesjöö

Sitter och äter lunch med Linda Swanesjöö.
Trevligt, haft en ganska slapp förmiddag ;p

Nu blir det att planera lite inför modevisning 1,2 och 3orna ska ha :)
Känns ganska meningslöst att få dit, för att man känner sig så mkt ivägen ...


SENASTE:
Dryck: Ngn saft från Mohammeds cafè.
Telefonsamtalet: Linda.
SMS: hjärtat. <3
Sång du lyssnade på: Lissie - when im alone.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet ...
Varit kär?: Jag är vill säga!
Förlorat någon speciell person: jorå, när jag var mindre.
Varit deprimerad: alla har väl sina perioder :)
Varit så trött att du somnat sittandes: haha, de klart! :)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: allmänt: Beige
färg 2: kläder: Rött
färg 3: kläder: Lila
färg 4: kläder: Blått

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha aa varje dag ;)
Träffat någon som förändrat ditt liv: jojo, alla mina klasskamrater i FRA2010
Insett vilka som är dina äkta vänner: nja, typ :D
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej
Kysst en kompis: aa
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla hoppas jag :)
Hur många barn vill du ha: 3-4 st
Har du några husdjur: nejj orkar inte :)
Vill du ändra ditt namn: jo, de klart att jag skulle vilja göra.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: SöP !!
Vilken tid vaknade du idag: halv sju, snoozade också.
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov!!
Någonting som du längtar till: NYÅR, JULAFTON MM!!
Senaste gången du träffade din pappa: två 6 månader sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Alla misstag.
Vad lyssnar du på just nu: När Thilde och Linda håller på att stammar. ;) ( Imiterar en tjej ) ;)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, ja min farbor heter de ;)
Vad gör dig irriterad just nu: ja att jag ska ha en jätte onödig lektion som inte alls är värd att gå på...
Vad är ditt namn: Anja
Singel/upptagen: UPPTAGEN FÖFAN!
Stjärntecken: Väduren
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Cederbergskolan, hahahhaha!
Gymnasie: John Bauer i Östersund
Högskola: ALDRIG!
Hårfärg: Blondin föfan
Långt eller kort: Långt, eller kanske man ska säga mellan ;P
Längd: 163 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag har sjukt humor! :D
Piercings: Öron och naveln
Tatueringar: Ful fjäril
Höger eller vänster: Högerhänt.

DIN FÖRSTA:
Operation: Hade fått ngt i ögat.
Piercing: Öronen (när jag var 10 år)
Tatuering: när jag var 14 ;)
Bästa vän:Min mor, för att hon kan man verklige prata med. <3 Sen har jag Linda Swanesjöö föfan. <3
Sporten du spelade: Jag SPELAR fotboll, och jag älskar de!
Husdjur: HUND!.
Vaccination du minns: när jag var jätte liten
Konsert: YRAN 2008
Förälskelse:haha, jadu :) KÄNDISAR TILL SMÅ POJKAR!!
Alkohol du drack: Vin

JUST NU:
Äter du: Inget alls, tänkte fråga oskar om jag får tuggummi :D
Dricker du: SAFT.
Är du på väg att: svara på dessa jävla frågor ..
Lyssnar du på: alla som pratar runt omkring mig.
Väntar du på: att jag ska få sluta.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Det klart att jag vill ha barn.
Vill du gifta dig: alltså de vore ju skit roligt, men de är ju inte precis ngt som är jätte viktigt.
Karriär i åtanke: hahah, jadu allt som verkar helt omöjligt ...

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon lätt!
Kramar eller pussar: - BÅDA! Varma kramar är ju inte alls pjåkgt heller.
Kortare eller längre: Längre, haha
Romantisk eller spontan: En blandning ju!
Snygg mage eller snygga armar: Båda.
Tatueringar eller piercingar: de spelar ingen som helst roll.
Känslig eller inte: Som mig, haha
Ragg eller förhållande: Förhållande, vad annars...
Bråkstake eller tveksam: BRÅKSTAKE! :D

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej.
Tappat glasögon eller linser: nejj
Haft sex på första dejten: ja
Krossat någons hjärta: kan man väl säga.
Har du blivit arresterad: Nej, jag slipper alltid undanXD
Dissat någon: Ja:P
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej

TROR DU PÅ:
Dig själv: jorå
Mirakel: mirakel kan alltid hända.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Ja
Tomten: aa
Att kyssas på första dejten: ja,
Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: hahah nejnej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja de kan man verkligen vara.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Människor som bryr sig, musik, internet, haha
Vad vet inte så många om dig?: Massor, jag är som en oöppnad skattkista
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0