ingen dator, ingen ork ..

Jajjamen, tänkte bjuda på ett litet blogginlägg ;)

Idag, hade jag bara matte, sedan gick jag, Emma och Emelie ner på stan och snurrade.
Skulle sedan till skolan igen för att ha utvecklingssamtal.

Aa, men kul då.
När jag kommer dit, så letar jag som en tok efter hon jag skulle prata med ( MIA ), Oskar ringer upp till salongen och frågar om hon är där ... VILKET HON INTE ÄR!!

HON ÄR HEMMA OCH ÄR SJUK!! :O FYFAN, VAD ARG JAG BLEV.

Ringde sedan Erik, bad honom komma ner på stan och hjälpa mig med kläder :) Stackarn ...

Sitter nu och lyssnar på låtar som jag, Thilde och Dessirè ska sjunga på julshowen :) Trevligt.
Ganska svåra låtar så nu sitter jag bara å matar på låtarna i huvudet. Hoppas att de funkar ;P



Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0