Hoho bloggen!

Varit hos min älskling så jag har inte riktigt orkat blogga :)
Idag var FRA2010 LEDIG!! :D SKÖNT!
hade ingen lärare så vi fick sov morgon istället :) GILLA! (Y)
Åkte upp till Lill-Änge och skulle lämna in telefonen, har världens fetaste spricka i skärmen ...
Men fick inte lämna in den ...

Åt lunch med Linda på gamla Subway, sedan kom Emelie, Lovisa och Evelina och gjorde sällskap. :)
Efter Lill-Änge åkte jag ner på stan igen och handlade present till tränarna :) WHOOP WHOOOP!
Nu sitter jag och inte gör ngt alls, håller på att små packa lite tills imorgon, för då åker jag hem till älskade FÖLLINGE!
YEAH! :D
Sedan på lördag blir de att åka till änge och ha fotbollsavslutning, sedan blir de däääääns! :D YEAH!
Fan vad jag är pepp alltså!
Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: R O B I N A

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!



haft en bra dag? =)

2010-11-18 @ 21:24:32
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0