Dag 1, om mig.

Ah, såg att alla som hade en blogg hade en lista om vad de skulle skriva om varje dag :)
Så jag tänkte jag också ska fixa denna lista :) HAHAHHA!

Aa, Anja heter jag! 16 bast!
Bor på Frösön med en kompis, Linda Blom coolaste efternamnet ever jag vet ! :D
Jag går FRISÖR på John Bauer skolan i Östersund.
FRA2010. <3

När vi började skolan så hade jag först kommit in på idrott&hälsa, men kännde att de inte alls var min grej för att jag har så otroligt dåligt immunförsvar ... Blir sjuk hur lätt som helst men men ... Sånt är livet.

Har alltid bott med min mamma, bodde i Linköping tills jag var 2 år sedan flyttade jag till en liten by som kallades för gammelby, ligger utanför stockholm.
Har inte alls bott med min pappa alls.

Flyttade sedan till byn Föllinge :)
Nu bor mamma och hennes kille Tomas på morfars gamla gård.
Han är sjukt snäll, och ibland kan man tro att han är min riktiga fader.

Har en kille som heter Erik, som jag verkligen älskar. <3
Varit tillsammans i 3 månader.
TIDEN GÅR SJUKT FORT ALLTSÅ.

Sedan har jag ju mina nära och kära vänner, som jag verkligen älskar! TA ÅT ER! <3
Litar på mina vänner till 1000000 %

Går första året på gymnasie, och bara längtar som fan tills jag tar studenten! :D ÅH SJUKT ROLIGT!!

Ajja, de var lite kort om mig.

Tack å hej.

Peace and love, Anja.


Kommentarer
Postat av: Linus Zebrah

Hej! Jag har nu en tävling på min blogg, där du kan vinna en "bloggsvar". vet du inte vad det är/eller ifall du vill vara med i tävlingen så bör du gå in och kolla :)

Ha en bra kväll!

2010-11-30 @ 18:28:56
URL: http://linuszebrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0