chill

Varit ute med Linda Swanesjöö och Sofie Andreasson.
Tog i 3 åringen i oss själva och lekte i snön som vi vore 5 :D
HAHAHHA!
Blev skit kall så jag tog å palla mej hemåt och myste med mamma och tomas och kollat lite på
DANSBANDSKAMPEN ;)

Nu sitter jag och lyssnar på chillmusik och kollar in bloggar :)

Känner julmyset i byn :) De lyser små röda fina lampor i varje fönster :) !!

Nu tänkte jag bjuda på en fin ösnkelista :)


* Pengar, de är ju aldrig fel med pengar!

 

* Parfym, alltså jag har alltid tyckt om DKN :)



* Träningskort, Golds  ?



* Presentkort till TUSEN!

* Ny mobil, gjorde ju sönder min ...


* Skor, dessa hade jag tänkt men de blir nog att jag köper dom innan jul :)

  Sjukt snygga! :D

Självklart vill jag ha fler presenter, men kommer inte på fler :)


Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0