Bloggtorka ...

Ojsan, ser nu att jag inte bloggat på några dar ... :/
Ehm, måste erkänna att jag verkligen inte har någon lust att blogga så mkt, sen så glömde jag åter igen min kamera hemma ... FAN FAN FAN!
Får ta mobilen istället, sen så vet jag inte om de kommer att bli så mkt bloggande denna vecka. :)
För att denna vecka ska jag:
* Söka jobb
* Umgås med mina vänner
* Träna
De är de saker jag måste hinna med nästan varje dag!
Sen är ju jag då ledig på fredag ;) HAHHAHA! NI DÅ NI DÅ ? :D
Aa, inte gjort så jätte mkt på lovet.
Halloween fest :) WHOOOP WHOOOP!
Sen har jag bara varit med min älskling. <3
Peace and love, Anja.
EGEN HÅRVÅRD ?! :D
Kommentarer
Postat av: Jakubamal

Interesting site. Worth the visit!

2011-02-18 @ 17:12:18
URL: http://jakubamal.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0