tjalalalallalalalala !

Äntligen så är de tisdag och vi åker till GBG ! :)

Fy fan vad roligt, me löve ! (;

Varit på skolan, har fan inte gjort något vettigt alls idag. har inte gjort de på dom två dagarna jag har gått på skolan :S ajja, i dont give a fuck ;) !!

Gick hem tidigare idag, orkade inte med SO plus att jag kände att jag låg lite efter i packningen :P HAAHHAHA!
så de va bara springa hem och packa ;P


Fan vad vi ska ha roligt :)

Kommer inte blogga förns på tisdag, så att ni vet om de :) kanske händer att jag gör ett littet blogginlägg från mobilen :) vi får se!

Have a nice day!


Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: MATILDA

vad ska du göra i gbg ? :D

2010-05-11 @ 17:54:35
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Bea

VAR MED OCH TÄVLA SOM VECKANS BLOGG! ♥

Gå in på min sida och klicka dig fram!



Lycka till! / MOdellbruden ;)

2010-05-16 @ 22:18:45
URL: http://beich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0