skolblogg! :)

Wiiiiiie ! fint väder vi har i lilla Föllinge :)

solen skiner, och jag skojar inte om de va 24 plus grader hemma hos mej imorse !

De gillar vi starkt ! 

Idag, ska vi ha prov i BILD .. Oppsssssss .. kan inte ett jävla skit, har inte ens kollat igenom pappret vi fick för att kunna träna till detta.  Ajja, får hoppas att de går i allfall ;P 

Sen så idag efter skolan, så ska jag hem och slinga mitt äckliga fula hår :P Hoppas att de ser lite bättre ut efter färningen :) 

Funderar på om jag verkligen ska vara med på matchen imorgon.. Hm känner mej inte så jätte pepp :/ 
Men de kommer nog att bli så att man åker iallafall ... 

Sen hoppas jag att de kommer att hända något roligt i helgen. Vill inte bara sitta hemma och inte göra något alls. 
Nej nej nej nej nej, de vill jag inte! 
Hemma själv i helgen, mamma och tomas åker bort.  Sköööööönt ! (Y)


Peace and love, Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0