saknar rubrik.

att jag vill – resa jorden runt och bilda en underbar familj
att jag har - zero syskon
att min senaste kyss – var helt underbar
att jag lyssnar mycket på – vad andra säger
att jag funderar på – hur de skulle vara att vara någon annan för en dag
att jag pratar – när jag vill?
att jag inte gillar – när folk inte svarar på min fråga utan börjar prata om annat
att min första riktiga kyssi don`t remember
att jag avskyr när folk snackar – skit om folk som man är bra vän med
att kärlek är –  en bra grej !! :)
att jag gillar – när folk gör illa sej
att jag alltid kommer att – älska min mormor o mamma.
att jag är förälskad i – Synen livsnjut
att sist jag grät var –  när jag pratade om min far
att min mobiltelefon är – en livsstil
att när jag vaknar på morgonen – vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig klär jag av mig
att idag har jag – spelat fotboll hela dagen
att jag just nu tänker på att snart är de skolavslutning
att i kväll ska jag – ta de lugnt o gå o lägga mej i tid
att i morgon kommer jag – gå till skolan
att jag hoppas – på de bästa!
att jag verkligen vill – så otroligt mkt





Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0