helllloooooooooooooooooo

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Brunt o blondt
Hur lång var du – Öhm typ 1,58 ?
Vem var du kär i - åh .. orka.
Hade du nån pojk-/flickvän – yes
Vad brukade du göra på fritiden – tränade och skola
Vilka umgicks du med – dom jag umgås med nuicon smile  Klassiska listan =)
Var allt bättre då – nej, allt är så mkt bättre nu.
Skulle du vilja gå tillbaks dit – nej!
Har du förändrats – En hel del…


Nu:
Vad har du för hårfärg – blond
Hur lång är du? – 163 cm
Vem är du kär i – ;) !
Har du nån pojk-,/flickvän - nae.
Vad brukar du göra på fritiden – Bloggar, shoppar, tränar och skolan.
Vilka umgås du med – dom jag älskar!                  
Hur ser du ut? – så här läcker!

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Haha att jag har!
Ljugit för en bra vän – inget man precis vill säga
Svikit någon – Ja..


Vem:

Skrev du senast till på msn – Msn is soooo 2004
Kramade du senast – Linda s <3 (:
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu - Fri från skolan.
Ringde dig senast – Mammsen!

Vad:
Drack du senast – Vatten
Köpte du senast – Apelsiner
Gjorde du igår – Va på skolan, sedan spelade jag match.
Ska du göra imorn – skola, sedan blir det träning.
Vill du göra just nu – Jag vill inte vara själv!
Åt du senast – morötter
Är närmast dig som är rosa – en påse

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – yes
Nån har sårat dig så du börjat gråta – jorå de har hänt

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – att jag har..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja vem har inte ? :P
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – kan ha hänt typ när man va mindre.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – yes i have.
Jag har fuskat i ett spel – Jag spelar aldrig spel, är en dålig förolarer..
Jag har struntat i ett prov – Jaaaoo

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Jaa
Jag har druckit alkohol – Ooja
Jag har tagit medecier mot drepression – no
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Öhm, skulle man kunna säga.
Jag har vaknat gråtande – Av en mardröm ja..
Jag har somnat gråtande – yes…

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja .. :/
Jag har sett någon dö - no
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0