fan vad jag är duktig!

Säger bara, jag är otroligt LAT!!

Haha, sitter och bloggar istället för att göra något på lektionerna ;)
Har matte just nu, men tänkte att jag kunde bjuda på ett littet blogginlägg!


Är inte så länge kvar nu tills de är helg! (Y) TOPPEN !!

Har bara idrott o bild sen jävlar slut för dagen :)

Imorgon blir de match ! :) Fick precis ett sms från tränaren om att jag får vara med ;) !!

Hoppas att de händer annat roligt också :)


Kör på en dagens :) :P

Jeans - H&M
Svart linne - JC
Tröja - Carlings
Kofta - Gina




have an nice day, Peace and love Anja.
Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin du är!

2010-05-10 @ 19:39:31
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0