Ego :)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1 ...!
Vad tycker du om kärlek? Underbart!
När kramade du någon sist? Inatt.

Saknar du någon speciell person? ja de gör jag ..!
Har du svårt för att bli kär? Ja ..
Är du singel? yes, än så länge
När fick du senast en komplimang? igår ;)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
yesbox
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? hahha!
Gjort något riktigt dumt? Ja!
Gjort något du verkligen ångrar? jo de kan hända...
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? mh..
Fått din mamma att gråta?yes i have...
Slagit ner någon? Nej, har delat ut bitchslaps..
Skämts över dina föräldrar? yes!
Sagt jag älskar dig och menat det? ja till min mor :) <3
Tar du droger? ALDRIG!
Dricker du? When I party!
Vilka kläder sover du i? ;)
Vad hatar du verkligen? regn! " bara för att de regnade i göteborg :P "
Är du ensam nu? Nej min lillebror är hemma!
Vill du gifta dig?ja ! :D Britta o Linda ska fixa min möhippa då :D ME LIKE!
Vill du ha barn? så jävla sött :) jaaa! 

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng?
Me!
Såg dig gråta? linda,  i karusellen :P
Fick dig att gråta? min far
Du delade en dricka med? Mamma
Du gick på bio med?
hm, mamma
Skällde på dig? minns inte, va ett tag sedan.
Sa någonting till dig och vad var det? mamma " kolla tomas mail. " 

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej!
Kramat någon? jaa
Pussat någon? Yes.
Köpt någonting? Ja, massa..
Sjungit? gör de nu ;)
Saknat någon? yes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli en möhippa du sent kommer glömma! ;D <3

2010-05-17 @ 18:40:32
URL: http://tausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0