handla handla :)

Hejsan alla bloggläsare :) !

Kom precis hem från träningen, och nu sitter jag i hårinpackning o ansiktsmask :)
Testade en ny ansiktsmask, så nu kommer jag att lukta chocklad ;) Hahahah !


Varit i stan idag med mamma :) Försökte att få henne på shoppinghumör, de gick sådär ...  :/

Ao, handlade :
 
Underkläder - Kapphal
Jacka - H&M ( fick den av min mor :) <3 <3 Love her. )
Halsduk - Gina
Navelsmycke - Indiska
Hårinpackning - Maxi x)
ansiksmask - Lindex


Blev inte så mkt kläder idag, men men ..har lagt pengarna på ngt annat ;)
Säger inte vad de är, hemlis hemlis :)

Linda Blom följde med mej hem, sen gick jag ju på träning :)

Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0