:)

Måndag igen .. SISTA VECKAN ! :) YES YES YES, hoppas att de kommer att hända roliga saker :).
Hoppas verkligen att man kommer att få umgås med kusinen Lisa :) <3

Sitter och väntar på att man ska få gå och äta lunch, har NO just nu.. Men har precis gjort klart mitt arbete.

Blev som sagt att jag var hemma i Föllinge denna helg som varit.
Kände för att vara hemma. :)
Träning igår ! (Y) gilla gilla gilla ! <3

Lossas syskonen åkte hem igår.
Värsta söt Elin är då, hon har lämnat en lapp på min säng där de stod typ :

  Jag tycker att du är jätte söt och snäll.
  Jag är glad över att du är min lossas syster.
  Jag trivs här!


Så himla söt :) hahahahha ! <3

Ciyah <3

Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0