TORSDAG!! WHAT ?!?!?!

Åh herre gud, de är redan torsdag... SISTA SKOLDAGEN MED KLASSEN :(

Åh jag trodde verkligen inte att de skulle kännas så här .. :/
Man kan verkligen inte beskriva känslan om att lämna sin klass, vi har kommit varandra så himla nära den här sista tiden!
Klassresan kändes de ju som om att alla har kännt varandra sen vi va super duper små ..
Jag måste säga att jag ÄLSKAR MIN KLASS, OCH JAG KOMMER SAKNA ER ALLA SJUKT SJUKT SJUKT MKT !! <3



Jag och linda har ÄNTLIGEN blivit klar med flaket efter alla omständigheter ...

Ikväll blir de att ha lite eget hemmaspa :) Så man är fin tills imorgon, plus att de kommer bli en skit tidig kväll ikväll.

Ska upp kl 6 imorgon sen drar jag ner till Linda :) <3

Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0