toppen, men ändå inte riktigt toppen!

Litte uppdatering! :)  JIPPI !!

Igår, va lite barnvakt på förmiddagen... Till mina kusiner som inte lyssnar ett skit på vad man säger, åh !! :O
Tokig man kan bli alltså, HAHAHHAHA! men men, sen kom mormor och räddade mej från de. :)

Gick sedan ner till Linda och pratade o bara myste. :)
Sen gick vi ut i de " fina " sommarvädret vi har och fotade lite :)
Blev faktiskt en hel del bilder som blev bra :)


FÖRUTOM ETT :/ OMG !!

( kommer nog bilder sen. )

Sedan kom Linda Blom och hennes pojke o hälsade på :)
Hahah, hade de riktigt roligt!!


Idag har sov jag jätte länge :) SKÖÖÖNT!

Sen nu har jag bara suttit vid datan o feta. Fixade en ny SPOTIFY ! :)

Så nu sitter jag o mormor o diggar musik upp till 1000 !


Får se om de kankse blir träning ikv!

peace and love, Anja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0