Sommaren kanske?

tror nästan att de är sommaren som håller på att titta fram! :)

Otroligt skönt väder!

Halv syskonen åkte hem idag .. TRÅK!!
Ajja, sen hjälpte mor och slänga massa skräp, sedan for vi till moster så jag fick mer skolavslutningsbilder :)
SUPER!!

Sen måste jag säga att jag saknar min ÄLSKADE LINDA SWANESJÖÖ !! Hoppas att hon kommer hem snart så jag får puss på henne! :D <3


Nu blir de att slappa lite, och äta middag ... Är verkligen inte hungrig!! men men ..
Sen ska jag nog ut å gå en bra bit! :)


IMORGON BLIR DE JOBB :(


peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: bianca

svar; tack, det värmer! din är ju redan så fin? :)

2010-06-27 @ 16:29:37
URL: http://biancau.blogg.se/
Postat av: sandra

hade jag gärna gjort me ja kan inte, utan de är en vän som hjälper mig sötnos!

men kan höra med honom!

2010-06-27 @ 16:31:16
URL: http://ssandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0