Jaha, nudå ?!

Jaha, nu har man äntligen gått ut nian !

Tre år med världens bästa klass alltså ! :)
ÄLSKAR ER SJUKT MKT !

Ni fattar inte hur mkt jag kommer sakna er !


Åh tack så hemskt mkt Viktoria Ström ( Viktoriaidaliastrom.blogg.se ) för ett lyckat uppträdande :)

Du får filmen sen om du vill :)

Tänkte ladda upp bilder senare, orkar inte just nu för att vi ska ha en liten middag :) MYSIGT!

( Blev så himla besviken på dej, alltså fattar du inte hur mkt jag försöker att få till de att de ska funka, du verkar inte bry dej ett skit om våran relation. Orkar inte lägga ner någon mer energi på de här, nu skiter jag i ALLT som handlar mellan dej och vår relation.
Du behandlar mej som luft vilket jag insåg idag, att kolla på skolaavslutningen i 5 min o sedan dra, så gör bara inte en förälder!!  ITS OVER, pallar inte mer! )



Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0