vilken dag !

Åh shite vilken dag!


Jobbat från 7.00 till 12.30 :)
SLAPPT!


Ajja, gick hem och hämtade några papper sedan vare bara att dra tillbaka på jobbet igen.
Skulle fixa några papper så att jag får lön :) JIPPI ! ME LIKE.


Sedan följde jag med mamma till staden en sväng skulle hämta några möbler hon hade beställt ;)
AH, när vi fixat med kvitto o betalat å skit.
" Mamma, ehm ...... BILNYCKLARNA SITTER KVAR I FITTBILEN!!! :@ "


Ah min mor glömde nycklarna kvar i bilen, bilen = LÅST!!!

åh vad arg jag blev, ringde mormor å ba " tjenare, vet du vad ? du ska få åka till staden. "
Mormor började att as garva. ( hon trodde jag va full eller ngt så att hon skulle hämta mej ).

Mamma, blev skogstokig och sa minst 100000 ggr " men jag som aldrig glömmer nycklar i bilen, de här är första gången jag gör de".
hon sa de HUR många ggr som helst, lite tokig man blir !!

Ajja men men, mamma ringde morbror och frågade om han kunde komma in till stan en sväng. Som tur va han redan i stan så vi beövde inte vänta länge.
Han tog ngn jävla antenn som är på bilen och stoppade in i bildörren och tryckte på låsknappen i bilen :)


FIXAT!!! :D

Ringde mormor och sa att hon inte behövde komma in till staden.
Allt klart, nu vare bara att köra fort som fan hem :)



FÖR NU SKA JAG PÅ TRÄNING :)


Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0