söndag.

Åh söndag, och jag jobbar inte imorgon! :D:D YEAH!

Skönt att inte börjar jobba kl 7.00 måste jag säga.


Ao, åkte till min farmor igår för att jag var så jävla lej på allt.
Sen så sov jag där pallade inte att åka hem sen.

GUD vad jag och farmor hade mkt att prata, kändes som om att munnen bara gick o gick. :P HAHAHHA!

Åkte hem idag.
Kom hem och såg att min mor hade STOR städat mitt rum :)

TACK MAMMA!

Gick sedan för att kolla på killarnas match men så fick man fara hem o hämta fotbollssaker för att man skulle vara med :)
Spelade med träningsverk sedan igår :P DE GICK DE OCKSÅ...


Gick super bra igår om jag inte har skrivit de :P

Sprang 5.4 km på 27 minuter. NÖJD! :)


Sitter på balkongen nu och chillar med nice musik! :) GILLA !!


Peace and love, Anja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0