KLAAAAAAAAAAR!

Okej, nu har jag duschat å tränat klart! :D HÄRLIGT!

Sen nu sitter jag å kollar på FB :) Hahaha!
Idag har jag målat bron klart, igår la jag bara grunden så de blev att måla med den RIKTIGA färgen idag. :) VARMT!
Men vad gör man inte för att tjäna lite EXTRA pengar.
Imorgon tänkte jag ta en liten cykeltur .. Hm undrar vart .. Kanske cyklar till farmor en sväng. :)

På torsdag blire kanske flykälen, kanske blir att man far dit på fredag också. :) Super! (Y)

Igår hade jag, Linda Blom, Linda Swanesjöö och My Persson Stafrèn lite myspys, med att dippa gurka och morötter :)
MUUUUUUUUMS!

Skeda med Linda Blom också. MYSPYS!

Sen fick jag ett jätte gullig sms på morgonen av henne:

Tack för övernattningen. Ville inte väcka dej. <3



Så sött !

Peace and love, Anja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0