i wish i had the power!

Jag?

är brun: lite, mer ska de bli.
saknar någon just nu: aa
svär ofta: ja xp
sjunger i duschen: jaa (a)
är en morgonperson: nä verkligen inte .. kankse ibland.
skrattar åt mina egna skämt: skoja inte xD
äter snabbmat varje vecka: nej icke!


Har du?
glasögon/linser: neps
piercing: öronen o naveln
syskon: lossas
för många vänner: man kan aldrig få för många (a)
rymt hemifrån: ao
färgat håret: jaa
sagt jag älskar dig till någon: aa
brutit ett ben: lill fingret
tappat bort mig i min hemstad: går inte!
sett en fallande stjärna och önskat: yes
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ohja

har en hemligthet som ingen vet: jaaa

struntat i ett prov: aa, sccch!
sovit en hel dag: yes i have.
somnat gråtande: aa


Brukar du?
titta dej själv i spegeln: hahha ja
drömma mardrömmar: ofta nu ..
klä dig i vitt: jaa
fälla folk: haha jämt
hata folk: aa ibland
lita på folk: jarrå
skratta när nån ramlar: hahhah jaa, ÄKTA GLÄDJE!


Vem?

pratade du i telefonen med sist: farmor
skrev du med på msn sist: tränaren micke
vill du döda: ingen som jag kommer på.
vem kramade du sist: mammsen.
vill du slå: nobody
gör dig riktigt glad: myself hAHA


Sista person som?

sov i din säng: jag
fick dig att gråta: -
du delade en dricka med: maja
skrek på dig: minns inte.
du fick sms från: micke


Hur?

svarar du i telefonen: hallå ? Anja.
svarar du i mobilen: hallå eller ahallå
fördriver du tiden: datorn och sool
mycket pengar har du just nu: 9000 tror jag.


Senaste:

låt du lyssnade på: lyssnar på change med sean kingston just nu.
du åt: jordgubbar. MUMS!
film du såg: Scary Movie 2
du åkte buss: ehm typ för två veckor sedan.
tv spel du spelade: ingen aning, de va länge sedan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0