2010 !!

Tjenixen !!

Nuär det så mkt som 2010 så det är ett nytt år och massa nya möjligheter ! :)

Kommit hem från Åkersjön idag, mysigt mysigt ! :)
Hade en underbart rolig nyårsafton :) 

Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jo de tror jag nog, kanske inte bara bra saker men ..
2. Höll du några av dina nyårslöften? ehm, nee .. eller jag minns inte mitt nyårslöfte :p
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ehm, nejj ..
4. Dog någon som stod dig nära? nope.
5. Vilka länder besökte du? inget alls..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ne faktiskt inte !!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? ehm, minns inga datum ;)
8. Vad var din största framgång 2009? Ehm, att jag liksom har kommit ur ett skal som var så tjockt att det tog lång tid att komma ut ur...
9. Största misstaget? MKT !
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk ja, men tror inte att jag har skadat mejj.
11. Bästa köpet? ehm, kläder !!
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och massa sånt :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? haha alltid roligt att ha nya kläder !!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ehm, Lady Gaga, Katty Perry ehm massa :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare på slutet!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner<3 :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Begått mindre misstag...
18. Hur tillbringar du julen? med släkten och famlijen !! :)
19. Blev du kär i år? ehm .. njaaaaaeeeee okej jo !
20. Favoritprogram på TV? Biggest loser och massa andra program ! :)
21. Bästa boken du läste i år? haha, har typ inte läst en enda bok :P
22. Största musikaliska upptäckten? ??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ehm, minns fan inte. men pengar är ju alltid roligt att ha ! :)
25. Något du önskade dig men inte fick? massa :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? minns inte !!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mognare.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, jaadu ;)
31. Vem saknade du? massa folk !!
32. De bästa nya människorna du träffade? MÅÅÅNGA ;)

Nytt år !!

Peace and love, Anja.


Kommentarer
Postat av: sara

har du stuga i Åkersjön ? :D

2010-01-05 @ 15:44:11
URL: http://sarq.blogg.se/
Postat av: Oddjeanette

Hello! Very interesting and professional site.

2011-01-31 @ 07:52:07
URL: http://oddjeanette.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0