Skooooooter!

Yes, äntligen håller jag på att ta skoterkursen.
Började idag kl 10.00 (Y)
Uppe med tuppen vettni!

Va inte så jätte pigg för att jag var på klassfest igår ( som tydligen spårade ur TOTALT! ) ... AJDÅ!
Ehm , somnade kanske inte förns två eller ngt sånt, så va inte så jätte sugen på att kliva upp, men men.

Imorgon så ska jag KÖRA skoter. JIPPI!
Hoppas på att de blir bra väder, annars kommer jag att frysa ihjäl!

Ehm, synd att vi kommer att köra med en jävla skit skoter ;) ARCITC CAT :S BLÄäääääää!


Erik skjutsade mig och hämtade mig, tack älskling. <3 :)


Till middag idag blir de hemmagjord pizza, PERSPECIALLARE ;)

Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0