piggnat till

Hade de riktigt trevligt igår på dansen :)
Mkt folk, till och med folk som man inte alls va sugen på att träffa men men :)
Sånt kan man inte göra ngt åt.

Måste tacka Emelie, Daniel och Andreas för att dom ville hänga med mig och Erik på dansen :)


( Tänkte ta bilder å så, men de fanns inte ens på tanken igår ... )


Haha! Suttit och glott på en jätte bra film som typ va 2 timmar lång!!
Nu åkte precis sällskapet tillbaka till staden, och jag ska snart åka till min farmor och ha en liten " mini " jul. :)

Kommer inte kunan blogga ngt på 3 dagar för att jag får inte använda datorn där,
dom tror nog att jag kollar på massa porrsidor eller något liknande. Rädd för att jag ska utsätta datorn för virus.


Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0