JULAFTON!!

vaknade bredvid min älskling och pussades och sa " God Jul älskling, älskar dej! ". :)
Åh så otroligt mysigt, sedan fixade jag mig och hjälpte mamma med att locka håret. <3


Sedan innan Erik åkte hem gav vi varandra julklappar :)
Hihi, berättade för honom att jag har gömt en julklapp hemma hos honom :D Men han vet inte vart!

Fick jätte varma o goa hellokitty tofflor av Erik! <3
Sen pengar, så nu blir de att man ska pierca sig :)

Sitter nu hos moster och väntar på julematen ... Fyfan .... :/

Juste, måste springa ner och kolla på Kalle som börjar om 8 minuter ... ;)

Peace and love, Anja.


Lägger upp lite bilder sen på allt som hänt hos moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0