Dag 8.

oj har inte uppdaterat dessa " dagar " så att säga. :)


Ett ögonblick.

Ett undebart ögonblick tänker jag skriva om nu.

Första gången jag och Erik SÅG varandra.
Träffade i Gysa, där Linda Blom bor :)
Haha, kanske inte de vanligaste stället där man kan träffa kärleken men... Haha!
Så blev de iaf.
Tyckte att Erik såg skit bra ut, när han tittade in i huset :)
Sedan, när jag åkte hem på kvällen, skickade jag sms till Linda Blom och liksom ville
veta vem fan han var å så :)

" Han har tjej ;) ", får jag som svar ...

Ajja, tänkte jag.. Sånt händer. :)
Bättre lycka nästa gång.

Han adda mig sedan på facebook och sedan tänkte jag " äh jag kan väl adda han på msn ".
Liksom vrf inte ? :D
Hahahaha!

Ao, sedan skickade han sms till mig.
Och sedan kom han hem till mig på fredagen ( han skickade sms på tisdagen eller måndan tror jag )
Åh, han kom hem till mig :)

ååh, de va så roligt och jag är så LYCKLIG nu! :D


Pussar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0