Dag 5 får vi inte glömma.

Kärlek..

Aa, kärlek för mig kan vara på alla sätt o vis.
Jag tkr att man kan visa kärlek på väldigt många olika sätt.

Tex. Mina vänner, jag älskar verkligen mina vänner som verkligen bryr sig om mig.
Och minst lika att jag bryr mig om dom.
Att man alltid är där för en nära vän och att man visar de på alla sätt o vis.
Sen att man kanske börjar att bråka nån gång då och då, de hör till kärleken till varandra.

Sen, kärlek kärlek.
Om man är kär i en kille/tjej så tkr jag att de är viktigt att man ska respektera varandra
( man ska respektera alla. )
men att man verkligen visar att man stöttar och så den man håller kär.
Nu när jag har Erik och så, jag tkr att vi har de bra tillsammans, och vi kan skämta och allt möjligt med varandra, helt enkelt att vi fular oss tillsammans. Jag tkr de är HUUUR roligt som helst.
Älskar min Erik. <3

Mor och farkärlek.

Jag har bara morkärlek, och de är en kärlek som man har sen barnsben.
Jag själv tkr att man kan bara inte klara sig utan sin mamma. De är de bästa man har, och kommer alltid å ha!
Mamma, kan man alltid prata med om de vore problem eller om man bara vill ha rådfrågning.
Jag tkr att min mamma är den bästa som finns, nu.
Då vare inte alls de bästa jag visste.
Men hon har blivit en helt annan männsika sen ett år tillbaka.
Hon har samma humor som mig också, så vi går ihop på alla möjliga sätt o vis.

Carina. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0