Dag 3 och annat skit.

Hejsan!
nu håller jag på att laga mat :) DUKTIG JAG VETT NI!
Ao, fixade håret i salongen idag :)
Bilder kommer sen...
Ehm, gick sedan och hälsa på min lilla sjukling till vän, Linda Swanesjöö. (:
Hon såg mkt friskare ut nu än vad hon gjorde igår :)
KRYA !!
Sedan gick jag och möte Linda Blom, och träffade tokfisarna Sigrid och My :) HAHAHHA!
Mkt konstigt folk de finns på busstorget säger jag bara :) 
HAHAH!
Följde sedan till Lill-önge och snurrade :)
De va min dag :)
Nu tänkte jag skriva lite om mina föräldrar. :)
Min mamma och pappa träffades 1993 på en dans i Tulleråsen.
Min pappa jobbade som journalist och reste väldigt mkt runt om i Sverige.
Mamma var ung och sökte jobb.
Mamma blev kär i min far och dom flyttade till Linköping. ( DÄR JAG BLEV TILL)

Pappa och mamma bodde aldrig riktigt ihop eftersom han inte var hemma så ofta å så...
Ehm, sedan flyttade pappa ner till Stockholm när han fick reda på att jag skulle bli till.

( pappa ville inte riktigt ha ngt med mej å göra ... )
Ao, mamma var så dum att hon flyttade efter hela tiden, men till slut orkade hon inte och sket fullständigt i honom :) BRA  GJORT MAMMA (Y)


Ao, nu har jag inte alls så mkt med pappa å göra. Händer väl att man kanske ringer nån gång, men har inte pratat med honom nu på typ 6 månader. Men men!

Min mamma är bara bäst! ;)
ÄLSKAR MIN MAMMA! Hon är den bästa på alla möjliga sätt.  <3


LOVE YAH MAMI!

Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0