24 december, min julafton!

Julaftonen firade jag hos min älskade moster ! :)

Mamma Carina, Tomas, Moster Maria, Mormor Gerken, Morfar Kjell, Roger, Siv, Dennís, Felix, Maja.
Dessa firade jag jul med. Min familj har splittras nu när de är så många som har flyttat hit å dit, så vi är inte så många längre som firar tillsammans ... Tkr verkligen de är skit tråkigt, men de är sånt som händer! :/

'



( Tomten i huset ? )




Prinsessan min. <3





Juloutfiten, Svart linne - Jc
Blus - Rut.m.fl
Leggings - Ginatricot
Strumpor - mammas
Halsband - Glitter



Tofflor, fick av min älskling. :) Jag älskar ju hello kitty



Julematen






Haha, moster blundar på kortet ;P



Även på detta också ;)



Klappar till mej!! :)

De va min jul hos min moster! :)
Laddar upp mina presenter senare ikv.
<3

Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0