har inge bättre för mej

Visste du att..

att jag vill ha - sol !
att jag pratar - i sömnen ganska ofta...
att jag inte gillar - folk som snackar skit!
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen på folk man själv är ganska nära.
att kärlek är - en bra grej.
att jag gillar att - spela fotboll, OFC!
att jag alltid kommer att - ha kvar ett skit fult ärr på armen ( stör mej !! )
att jag är hemligt förälskad i - Dej hahahhaha
att sist jag grät var - va när jag va ledsen .
att min mobiltelefon är - skit bra.
att när jag vaknar på morgonen - är jag oftast skit trött
att innan jag går och lägger mig - går jag å borstar tänderna.
att idag har jag - shoppat för några tusen :)
att jag just nu tänker på - att jag vil hem!!!
att i kväll ska jag - slappa å snart vara social mot dom andra.
att i morgon kommer jag - springa några km 
att jag hoppas - för mkt ibland ... 


Har du:

Någon som förstår dig? jarå de har jag.
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? nja , tror inte de.
Vem kramade dig senast? mamma
Vem pussade dig senast? du.

Vem ringde dig senast? Ante
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast? mormor kanske ? 
Vem var du hemma hos senast? peppe.
Har du några kärleksproblem?  inte än så länge.
Har du pratat med någon idag? jaa
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? jaa


Jag:

Är singel? japp
Svär ofta? typ
Sjunger i duschen? Att sjunga i duschen är bara ett MÅSTE! :D
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej? men har haft de :P
Skrattar åt dina egna skämt? hahah , oftast
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? nja , kanske


Har du:

Piercingar? öronen å naveln
Syskon?  nej
Jobb? sommarjobb
För många vänner? nej nej
Rymt hemifrån? typ jaaaaa
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? neeeej
Sagt "jag älskar dig" till någon? jadå
Varit kär? jaa
Gjort något olagligt? jaa
Somnat i skolan? haha , jaa
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? jag bor inte i en stad
Sett en fallande stjärna och önskat? jaa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? snarare inte gjort saker jag lovat jag ska göra
Smugit ut utan lov? många ggr.
En hemlighet som ingen annan vet? tror de
Sovit en hel dag? jao
Somnat gråtande? jaa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
Blivit generad inför folk? haha, klart
Varit kär i någon utan att säga det till personen? japp
Ätit musslor? NEJ
Varit på en festival? jaa (y)
Haft ett förhållande i under en månad? ja xD
Blivit kallad player? jaa ;o
Färgat ditt hår svart? nej, men svarta slingor ;)


Vad:

Längtar du till mest just nu? tills jag kommer hem å får träna !!
Ska du göra i helgen? hoppas att jag sitter på ett tågt hem annars är jag nog på ullared ....
Har du för kläder på dig? jeans, strumpor, underkläder, linne
Gjorde du igår? shoppade sen slappa
Ska du göra i sommar? sommaren är väl över nu ?
Åt du senast? grillat
Har du för mobil? sony ericsson, AINO
Vad köpte du senast? massaaaaaa kläder
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrika


Vem/vilka:
Slog du senast? kanske mamma
Fick du sms från senast? ante
Pratade du senast med? mamma
Skulle du kunna göra allt för? Linda
Var du med senast av det motsatta könet? dennis
Kan du lita på mest? Linda å Linda :D
Vet mest om dig? Linda å linda
Sov du tillsammans med senast? Ante


Allmänt:
Har du pussat en groda? NEJ !
Kan du hjula? japp
Biter du på naglarna? nej
Är du EMO? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en till miljon
Skulle du kunna hoppa fallskärm? jaaa jag ska de innan jag dör
Har du sjungit inför publik? haha , tyvär
Följer du mode? vet inte
Är du hungrig? NEEEEEJ!
Är du blyg? nja , oftast inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0