träna ikv.

Ojj, känner att jag bloggar otroligt lite nu...
Men börjar skolan den 23 så de kanske blir mer bloggande ( eller mindre bloggande :S ) Hahah!

Börjar skolan snart :) De ska bli otroligt roligt :D
Ikväll blir de fotboll hela kvällen lång :D me like!



Imorgon far kankse in till stan å träffar min saknade vän Linda Swanesjöö :)
Får se om man kanske fixar lite saker till lägenheten också.


Sommartest. :)

Har du druckit tills du spytt? yes i have ...  :(

Sårat någon? nejj inte denna sommar, tror jag ?

Förlorat en vän? Nej :)

Träffat nya människor? jorå en del faktiskt. :D

Kysst en främling? nejj verkligen inte ..

Tagit droger? Vad är droger?

Haft en sommarflört?  flört ?

Gråtit? Jo som en barnrumpa!

Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej! Tills jag gråter!!

Tältat? Nej!

Varit vaken en hel natt? jorå de har jag.

Solat? dom dagarna de har varit sol  ;)
Badat? nejj inte en enda gång i sommar :S

Haft ett förhållande? .

Gjort dig riktigt illa? ohyes. när jag va på leksand.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nejj, men ska göra om min tatuering.

Läst en bok? jo, om hälsokost.

Skickat fel sms med flit? Haha, jag o Linda hade de roligt en kväll :D

Suttit vid datan en hel natt? Fram tills klockan 4, halv 5 typ iaf.

Näckat? no way

Solat naken? Topless?

Fått utegångsförbud? Haha neeej.

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, till vännerna :)

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej!

Varit i slagsmål? Jag? Nej haha ;)

Pussat någon utav samma kön? nejj.

Sjungit högt på ett berg? nejj inte på ett berg, men när jag har varit ute å sprungit.

Kysst någon i regnet? nej


Kysst någon i skogen ? neee.


Kysst någon du inte borde? nej de tkr jag inte ..

Tappat rösten? Blivit väldigt hes!

varit på festival? nej :( jävla skit

Gått upp i vikt? nej

Gått ner i vikt? en hel del!!

Brännt dig? Joo de har jag.

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? ja linne :S

Varit utomlands? neee :(

Gjort ett bra köp? Ja :)


Tagit upp kontakten med en gammal vän? nope :)

haft skadeglädje? Alltid!

Sovit under bar himmel? nej.

Vad kommer du sakna mest? sommaren!

Har du svart ärligt på alla frågor? jo de har jag :)

peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0