måndag igen.

Alltså shite vad denna helg har gått fort :P de är ju helt jävla otroligt ;)
Haha, sånt är livet!


Åkte hem i Torsdags för att jag fick öroninflammation .. AJJ !
Sen i fredags fick jag besök, OH i like it ;)
Sen så åkte jag in till stan i Lördags blev bjuden på fin mat då :) MUMS!

igår gick hela dagen bort för att man bara låg i sängen och inte orkade göra ett piss ;) HAHAHHA!
Åkte hem till Valla en sväng och fixade lite, sen idag blev de skola :)

Just nu tkr jag att allt bara är så himla otroligt UNDERBART! :D
JAG GILLAR LÄGET ALLTSÅ!


Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: .

vem fick du besök av? och i vems säng sov du i ? ;) ;) hihihih

2010-08-30 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0