andra skoldagen.

Ojsan ojsan, märks att man inte har bloggat på ett tag :P
Kunde nästan inte ens lösenordet ;) HAHHAHA! YEAH!
Ehm, igår började jag gymnasiet :) Går IDROTT Å HÄLSA :) IDA2010 är min klass (Y)
Tyckte att de blev rätt så bra klass :)
En klass med humor det måste man bara ha, utan går inte för sej :)
Igår gjorde vi inte så mkt va på skolan i 2 timmar sen så gjorde vi bara massa lekar o försökte lära känna varandra:)
Idag ska vi vara ute hela dagen .. Vet inte vad vi ska göra men hoppas de blir ngt som är roligt iaf :)
Börjar klockan 9 sen vet jag inte när vi slutar för de stod igenting om de...
Förkyld också .. jävla skit!
har fotbollsturnering på Torsdag och de verkar som om att jag inte kan vara med på den eftersom jag inte har blivit bättre alls :( SKIT SKIT SKIT!!
Ajja, men nu ska jag se till att inte komma försent :)
Ha de bra! :)
Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0