däääääns ! (:

WOW WOW WOW !

Idag är de fan DANS i laxsjö (: trevligt som fan ska de bli, hoppas den inte blir förstörd ! ;s
Ao, igår fy fan vad jag hade roligt ! :) Tack såå hemskt mkt för dom som va o medverkade i festen som blev så jävla lyckad ! :) Hoppas att ni alla andra hade de lika roligt som jag hade ! :) <3


Fyllde ju 16 bast igår, så man kunde ju inte bara låta bli att fira (: HAHHAHAH !
Som sagt ikväll blir de dans :)
Synd att Linda Swanesjöö o Katrine Rikoll inte kunde följa :( JÄVLA SKIT !
Ajja, hoppas ni får de trevligt iaf ;) <3

Just nu sitter jag o funderar på vad jag ska äta för middag, ;)

juste, mamma förlovade sej igår !!!! :D  :D  :D :D <3
Åh jag är så glad för hennes skull, att hon äntligen har hittat någon som hon verkligen älskar o vill leva med :)
Hoppas att allt går lika bra som de gjort hittills :)

Peace and love, Anja.




Min outfit igår då ! :)

trasiga jeans leggings - Vero moda
Svart linne - JC
Brun skjorta - Gina
Halsband - Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0