Idol först på listan ! :)

Hejsan allihopa !

Måste bara säga att jag och Linda har de sjukt roligt tillsammans, fick typ inte ens plats i världens största bil idag när vi fick åka med mamma typ " nya " bil eller vad man ska säga. Haha de tyckte jag va lite fult :) haha ! Ah sen så typ kollade på Jerry Springer, vilket som bara är så jävla fejkat, alltså de kan verkligen inte finnas så sjuka människor. Det går bara inte, så jag och Linda tkr att de bara är så fejkat :) Haha, sen så kollade vi på IDOL !!!!
YEAH, säger bara " åh IDOL KALLE " in my heart ! haha, han har bara sån sjukt bra röst ! Gillar även Mariette också :) hon har sjuk bra röst ! Ah min kväll :) imorgon blire styrketräning :)

Puss på er  /  A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0