Vill ha helg !

Hejsan, inte varit så aktiv nu på kanske tre eller två dagar, men jag har inte orkat, kanske låter som om att jag är jätte lat men jag har haft så mkt att träna på och massa skit:P
Ah igår så spenderade jag och Linda två hela timmar i gympasalen, haha. Snacka om att inte ha ngt bättre för sej på en söndagskväll alltså.
 Haha, hopp håller på med ett jävla prov i SO, så jävla drygt. Men men..
Ah fysikprov imorgon. Orkar man ? NEJ !
Ah, helgen vare fest i fredags, spenderade sedan Lördagen hemma hos Linda och kollade på film med my och linda :)
 Väldigt mysigt ska jag säga :)
 Hihu, ah sen så fyller mamma år på onsdag, blire fest på lördag då :)
Nina kommer upp på fredag. (:
Ja, mkt som händer nu alltså, jag förstår inte hur jag ska hinna med nästa vecka, då är de så jävla mkt som kommer att hända alltså, skönt att de blir lov sedan :) Hihu, ah ska plugga lite nu :)

Ha de <3

/ A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0