hoho ! :)

Hellu, feista igår då ! :) Haha, kankse inte ett dunder party men de hände något iaf. :)
 De är ju väldigt positivit.
Har ju fan vare skit dött här i byn nu för tiden, alla skaffar brudar och killar, vrf ska man bli så tråkig då för ?
De är väl inge roligt. Ajja, så kan de va.
Blev en grogg eller två igår, men va så jävla trött, sjuk och en jobbig dag på skolan, då blir man trött ;) haha, ikväll kommer de nog inte hända så mkt, men funderar på att åka till G3 och kolla på lite hårdrock :)
Haha, eller nja jag vet inte.
Kankse är bättre om jag tare lungt eftersom jag är sjuk fortfarande. Men får väl se då om de kankse blir något annat skojigt :)
Alltså jag får snart störningar, de är något på måndag men jag vet fan inte vad de är ! HJÄLP ! Hatar när man inte kommer på liksom vad de är, men man kommer fan inte på de. Tänk om de är ngt som är jätte viktigt ! :S Ajja, ska tänka nu så att de bara vimlar om de :)
Vi hörs <3


/ A



 dnmvodsing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin helg:)

kram



ps. i min blogg får du reda på hur du kan du vinna biljetter till idolfinalen:)

2009-10-10 @ 13:22:41
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0