fredag.

Tja tja ! :) Hahah, va bara tvungen att säga så :)

Måste bara uppdatera denna blogg lite, kändes som om att de var ett bra tag sen alltså.
Varit i nälden i 4 dagar, så himla trevligt de var alltså, träffade både nya och dom bekanta :)
Så himla roligt igår satt jag, Victor, Maybelle och Cindy och bastade :) fett nice alltså.
Träffade Berglunds, och busade lite med dom ( var ett bra tag sen man gjorde de )
Ah sen så ... Maybelle åkte till stan på onsdagen och kollade på Bio medans jag var med Cindy och Amanda,
me like (Y)

Idag så åkte jag till stan dåeh, och handlade som fan :)

shoppinglista:

Linne ( brunt )
Linne ( vitt )
Linne ( svart )
T-shirt ( vit med ngn text )
T-shirt ( svart med text )
Leggings ( svarta med dragkedja )
Hårband ( guldigt och brunt tror jare va :P )
Mössa ( bad hair day ofc. )
vantar ( mysiga svarta vantar )
Skor ( fotbollsskor, inomhus )
Halsband ( pärlor )
Armband ( pärlor )

har säkert glömt bort något men men..

Nu sitter jag i Ås, och väntar på att mammas kille från Örebro ska komma med tåget till Östersund.
Jag ska få en liten sak utav honom :)
Hoppas att han inte glömde den :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0