FITTA !!!!!

Alltså jag fattar inte att de finns så himla omogna personer på min skola alltså ! FY FAN :O
Man vill ju fan bara slå ner hela högen!
Ah nu ska jag berätta vrf jag är så jävla förbannad, jo idag så blev Lindas telefon stulen!
Åh fy fan, jag fattar inte att man har ett hjärta att göra ngt sånt alltså. De är ju så jävla fel.
Ah, men iaf. hoppas iaf att man hittar den, men jag antar att de kommer att vara försent imorgon, men man kan ju alltid hoppas. <3

Min lista idag:

* Äta
* prata med Linda.
* Sola
* Umgås
* Plugga lite.
* Sova.

/ A



arg
Kommentarer
Postat av: Anonym

sola?? o_O <3

2009-10-21 @ 17:18:04
URL: http://viktoriaidaliastrom.blogg.se/
Postat av: Laara

Förlåt jag ska mogna på mej!

Imorgon skA vi ta den jävla skiten som tagit Lindas telefon!!

2009-10-21 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0