bara för att :)

JAG ÄR:
Blyg: Nja, de beror nog på. :)
Smart: Visste du inte att jag är smartast i världen ? :)
Långsam: Nja, beror på.. Frågor kan jag vara långsam med, men om man är sen eller ngt sånt så är jag blixtsnabb. :)
Stressad: Nja inte speciellt, blir de utav att de är ngn annan som är de. De liksom smittar av sej ;)
Tålmodig: Ehm ja, har man 12 kusiner så ja de är jag ;)
Djup: Nja, vissa personer. :)
Öppen: hm, beror på ämne och person.
Ärlig: Mot dom som står en nära ja.. men främlingar ... ;) ( MOHAHAHHAHA )
Positiv: Alltid, finns ingen anledning till att vara negativ :)
Rolig: Lätt, är den tjejen med bästa humorn :)
Ansvarsfull: Ja verkligen, ngn måste ju vara de !

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det har nog alla gjort i sitt liv.
Förlorat en bästa vän: Ja, flyttning och massa annat..
Sagt att jag älskar en kompis: Ja, till den jag verkligen älskar som kompis <3.
Sovit med en killkompis: Ehm självklart ;)
Sovit med en tjejkompis: Japp.
Pussat en av samma kön: Haha, ofc ;)
Slagit en kompis: Ja de har hänt.
En kompis som vet allt: Linda, Maybelle och My :) <3.
Berättat hemligheter: Jaa, alltid roligt med nya hemligheter :)

JAG HAR
Blivit sårad:
ett antal ggr jaaaa ...
Haft stadigt förhållande: Japp. En gång i tiden :/
Krossat någons hjärta: Ja, känns fett dåligt :/
Gett någon ditt hjärta: Mh...
"Playat" någon: Nejj faktiskt inte .. inte vad jag kommer ihåg.
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja abslout, <3
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Hm, kanske :$
Varit otrogen: its a secret.

FAVORIT:
Låt just nu:
Jadyn Maria ft.Flo-Rida - Good Girls Like Bad Boys
Pryl: Mobilen&datorn.
Film: Twilight
Bok: Ngn bok jag läser nu, " söker dotter "
Lärare i skolan: Lena Nyström :)
Plats: Där de händer :)
Frukt: Päron och Äpple :)
Dricka: Trokadero :)
Ha på mej: Im naked :)

JAG HAR
Opererat mig: Ögat :P Typ hade ngt inuti de, gjorde skit ont minns jag.
Cyklat omkull: Haha, alltid när man skulle lära sej att cykla :)
Sjungit i duschen: Alltid :) så tyst annars :P
Hoppat bungyjump: nejj inget jag ger mej inpå nu alltså ! :O
Fobi för något: Hm, spindlar och sprutor.
Sett någon dö: nope. vilken tur !
Varit på begravning: Ja de har jag :(
Sagt att jag hatar någon: Sagt och menat de !

LIVET:
Svart eller vitt: Vitt.
Skriva eller tala: Skriva
Öl eller cider: Öl för fan :)
Nagelbitare: varit.
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: snygg
Lösgodis eller choklad: Lösgoddis för då kan man ta choklad också :)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Festa ! Me like.
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: lampa.
Kärlek eller vänskap: helst båda, men hur skulle man klara sig utan sina vänner?


C yah <3

/ A



   Ser otroligt smart ut :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ja, men du ser fan inte lika smart ut som jag gör i dom där brillorna! xD

2009-10-20 @ 22:26:30
URL: http://lindaswanesjoo.blogspot.com
Postat av: NIklas Hei HEi

schnygga glajer. ;P;P

2009-10-20 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0