wihoo!

Hejsan, ursäkta för den dåliga uppdateringen!
Men har varit i stan på fler skolor :) Tror nog jag har bestämt mej nu alltså. Men jag är inte säker ännu! ;)
Sussade hos Linda Blom :) <3Skit fin lägenhet hon hade måste jag säga! :) Mysigt där!! :)
Ao, shite fick kliva upp jätte tidigt för att man skulle kunna komma till föllinge på något sätt.
Sov i två timmar! Tuppen upp för de (Y) Haha.
Ah, tog bacon sprutan idag.
FAAAAAAAAAAAAAN VAD ONT DE GJORDE!
Men får tåla sånt nu när de är sånt där jävla skit som går på skolan!
Plus, jag fattar fan inte vad som händer på skolan längre, så jävla mkt förstörelse och saker som blir stulna.
Skulle inte förvåna mej om de är ngn som snart blir kidnappad eller vad fan som helst!
Ajja, ska kolla på Las Vegas nu :)
Blir tidig kväll för mej alltså. Men de blir skönt de också (:


ha de. <3

/ A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0