Torsdag.

Hejsan allihopa ! :)
Skolan idag, hade BADidrotten idag.
 Fett roligt, men de var jobbigt också. :)
Men men.. allt kan inte vara lätt!
Eh ah, varit ute och sprunigt idag, duktiga jag :)
Snart ska man gå och sola lite :)
Sen ska jag umgås med min älskade Linda :) <3
Kommer säkert att kolla på skolkorten och kanske på lägenheter :)
 Längtar som fan alltså så de är helt sjuk alltså ! :)
Kusinerna Adrian & Leah är här idag. Ska sova här tills jag vet faktiskt inte hur länge ;)
 hahah tur att man håller koll :)





Alltså jag måste bara få dissa en sak!
Jag fattar fan inte vad som händer på skolan nu alltså, de är så otroligt mycket stöld så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
De är ju nästan så att man inte vågar gå på skolan, för man vet ju inte om de snart blir så att man blir kidnappad själv!
Jag tycker så att om det är någon som vet något så säg de för fan!
Visst man tror att man kanske blir klassad som en tjallerbytta, men alltså seriöst man får mkt mer respekt av att säga sanningen!
Och den som nu har tagit tex. Erik Fahlströms pengar och Lindas telefon GE TILLBAKA DE !
 De blir bara värre när dom kommer få reda på skiten!
SERIÖST !
Ah hoppas att ni väljer rätt !



 / A


pmewälkbhklsdnb

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du är så duktig du gumman!



Ellerhur! Hatar den här skiten som händer på skolan, typiskt dårligt!

2009-11-05 @ 20:47:03
URL: http://lindaswanesjoo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0