mensvärk och film ...

Hejsan bloggen!
Lite slappmåndag denna måndag.
Varit och pratat om mina betyg på skolan, YES säger jag bara.
Äntligen bara positiva saker, väntat på de hur länge som helst.
Är stolt över mej själv nu måste jag säga :)!
Sedan blev de middag, typ kvart i sju, väldigt ovanligt, men de går de också :P
haha, sedan blev det filmen " Flickan som lekte med elden ", alltså seriöst vilken bra film.
Älskar den första filmen också, men alltså de är ju så sjukt bra den är!!!!
Tyckte slutet va sissådär, men hoppas nästa film också är bra, så jämnar de ut sej :)

Haha, nu ligger jag i sängen och myser. :)
Hatar mensvärk!!!!
Värsta jag vet iaf.

Peace and love, Anja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0