Måndagskvällen.

Hejj (: Tänkte ge er lite uppdatering. Skolan idag då, JIPPI !
 I hate the day,  monday !
Ah, fixade litte i svenska projekte som ska vara klart tills nästa vecka. OMG!
Ah, kom hem fixade litte :)
 Solade sedan med Linda :) WIHOOO !
 Gick sedan Laxsjörundan, tkr den börjar att bli lite uttjatad måste jag säga ! Haha.
Ehm, ja imorgon så ska vi bada på gympan fy fan vad nice :D
På torsdag så blire besök på gymnasium. Nice, sedan blir det bowling med klassen! Jag vinner lätt ! :)
haha, ja ..

 Är bara allmänt lej på dom som tror att dom har de så jävla svårt med föräldrar och skit nu, och liksom att dom/den tänker på sej själv. Jag fattar inte. BLÄ !

Ajja, mammas fjos kommer nog inatt. Fattar inte, mamma sa till mej att han skulle komma på Onsdag men men...
nej nu ska jag sussa.

Hoppas på kärleken.

Peace.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0