Lördag.

Hejsan alla bloggläsare :)
Linda sov hos mej inatt, mysigt mysigt! Sa inte så mkt när vi kollade på film och mysade i sängen.
Båda somnade ;)
Haha
båda hade värsta sjukadrömmarna, haha linda ba
 " eh ah åsså va jag i en affär, jag vet att jag har varit i den men vet inte vart ".
 Haha eller något sånt.
 Och min dröm var ju helt jävla sjuk, ni kommer inte att förstå om jag ska skriva ner den, men ska försöka
 " satt i Pizzerian här i föllinge, med några som jag inte vet vilka dom är, aldrig sett med andra ord.
Åsså sen så vare jag My Persson Stafrèn och Linda swanesjöö som typ skulle åka bil med dom här, jag och linda åkte med en tjej och två killar
 ( MÅSTE SÄGA ATT DE VAR SJUKT SNYGGA BILAR )
Ah åsså my åkte med i den andra bilen, vet inte om hon kanske kände dom men de var sjukt äckligt.
 Ah åsså åkte vi mot skolan, och de är ju liksom som en slänt eller vad man ska säga där de är ett övergångsställ, åsså den här tjejen som körde bilden hon svängde ner dit, precis som om att hon ville att vi skulle dö eller något, sen minns jag att jag låg hemma med massa brännskador och skit.
 
ONT ONT!
Haha, hoppas ni förstod min dröm ;)

Varit ute och sprungit idag :)
 DUKTIG JAG!
Ska umgås med Linda Swanesjöö och My Persson Stafrèn :) <33


 / A



linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0