gårkvällen.

Känns verkligen uttjatat att säga " Hej " i varje inlägg man ska skriva. Haha så vi säger.

Tjenixen ! :)
Dans igår då. De var otroligt roligt, men tiden gick så jävla fort.
Tkr att de ska vara dans mkt oftare, de är så roligt med dans och sånt. ;)
Jao, blir ut och gå med Linda sen antar jag väl :))
Jaoooo...

Alltså seriöst, jag fattar inte vrf man ska tro på allt annat folk.
Jag har mitt egna liv, och jag vet bäst själv om saker och ting, de måste ju alla förstå!
Blir bara så ARG, USCHA!
Ajja, orkar inte precis bry mej om sånt skit, de är upp till en själv hur man vill hare.
Men tkr att du ska tänka på de som hände förut, och jag hade inte gjort ett skit!
Minns du ? Eller ska jag skriva ner hela skiten?!


Ah, trevlig kväll igår ! :) Hade jätte roligt med allt folk. <33

Ha de bäst.

/ A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0