tralallalalllalalaaaaaa !

Hejsan, dålig uppdatering ? :) NEJDÅ! :)
Varit i stan idag, me like! :)
Sen när vi kom hem gick jag ut en sväng i det sköna vädret.
Bilder på kläder mm. kommer senare ;)



TIDFÖRDRIV!

1. vad heter du? Anja.
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? typ ... Jessica, eller Mia eller något sånt ;)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ja massa, om jag var kille skulle jag heta ELIS :S
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 94:a
6. vart bor du? Hos mamma i föllinge.
7. bott utomlands? nope.
8. flyttat antal gånger? jorå några ggr när jag var mindre!
9. vart skulle du vilja bo? hm, malmö ? :P
10. vilken skolklass? Cederberg ?
11. vad vill du bli när du blir äldre? Tjäna pengar till en förmögenhet! :)

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.62
2. hur mycket väger du? thats my secret ;)
3. hårfärg och frisyr? ljust hår med ljusare slingor kort. :(
4. ögonfärg? Blåa.
5. mest nöjd med? hm mina öron ? :P HAHAH!
6. minst nöjd med? näsan och ögonen.
7. skostorlek? 37/38
8. glasögon? nejje.
9. har du några piercingar/tatueringar? Båda två.

FAVORITER
1. filmer? Twilight och Män som hatar kvinnor.
2. låtar? Allt möjligt! :)
3. årstider? Sommar och Vinter!
4. mat/dryck? Pyttipanna och cola !:)
5. djur? hundar! :)
6. färg? svart, rosa, lila, blå massa! :)
7. parfym? can can :)
8. tv-program? biggest loser, glee, Greys anathomy ( stavning ? )
9. ämne i skolan? Svenska, musik och idrott.
10. sysselsättning? Det jag vill, när jag vill.
1. vad använder du just nu för jacka? grå/grön everest och skidställ :)
2. vad använder du just nu för skor? Uggs och massa andra.
3. favoritfärg på kläder? svart, grå, blå, röd lila.
4. favoritmaterial på kläder? mjukt som sitter bra.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? så otroligt mkt att jag inte orkar skriva ner allt :)
6. favoritaffär? Carlings och bikbok å gina :)
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? beror på :P
8. favoritmärke? Ingen märkesbög
9. vad har du för byxstorlek? så otroligt dålig fråga, beror ju på butik till material !
10. vad har du för tröjstorlek? samma som ovan..

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan.
2. vilken färg på tapeterna? blåa.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? rött och svart.
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen :)
5. vad vill du ändra där inne? hm allt ?
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? jao.
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? eh finns ngt som heter data ?!
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en väg. och massa hus.
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover och tare lungt.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? vänner.
10. favoritpryl i rummet? högtalarna :)
1. vad heter din morfar? Gunnar ( död. )
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? pengar, hårnålar gummisnoddar.
b) skolväska just nu? inget.
c) handväska eller liknande just nu? pengar, papper, armband massa.
3. vad är du beroende av? inget, träning ?
4. vilket land kommer du i från? sverige, kvarts norsk
5. vilken sorts lypsyl använder du? ngn :P
6. vad tror du på? att allt har en mening.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen, den jag vill när jag vill?
8. vad köpte du senast? en glass på mcdonalds
9. har du nåt husdjur? nejj.
10. vad bor du i? hemma i föling :)

GREJER
plånbok: röd liten :)
tandborste: blå ?
smycken: halsband örhängen massa.
solglasögon: ingen sol i sverige just nu.
underkläder: troser och bh.
nagellack: rosa.


Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: my

2009-12-06 @ 21:21:12
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du piercing ? ^^

2009-12-06 @ 21:23:02
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0